Tiranë, 10 Tetor 2021

Për Sipërmarrësit dhe Drejtorët e Marketingut.

Mik i dashur,  

Të kuptoj shumë mirë.
Të rrisësh një biznes është e vështirë.
Shumë e vështirë. 

Po jetojmë kohë të çuditshme. 

Social Media ka krijuar shpërqendrim masiv.

Biohakerat po krijojnë kafshë fluoreshente dhe bilionerët po dalin nga planeti thjesht për një shëtitje. 

Bota po lëviz më shpejt së kurrë. 

Por mendo pak për klientin të cilit TI po përpiqesh t’i komunikosh.  

Ka Facebook, Instagram, zhurmë nga mediat, mesazhe në Whatsapp merr “notification” nga çdo drejtim. 

Në kompjuter mban hapur 2 browser me nga 27 tabe secili. 

Ndërkohë ka fake news gjithandej. 

Klienti yt është i bombarduar me komunikime.  
Ai merr mbi 3000 mesazhe promocionale çdo ditë

Mendo, që ti nuk je në garë vetëm me konkurentin tënd... 

Por edhe me Përputhen, Alfred Cakon, Elon Musk, Çunat e Brrylit apo me Dan Bilzerian që ushqen tigra i rrethuar nga 12 goca me bikini. 

Lufta e vështirë për të arritur konsumatorin ka mbaruar. 

Tani ka një luftë të re.

Lufta për vëmëndjen e tij.



Vëmëndja është paraja e së tashmes.

Të rrisësh biznesin tënd duhet të dish të marrësh
dhe të mbash vëmëndjen. 

Reklamat e tua duhet të kenë DRAME,
të jenë KONTROVERSALE,
TE  CUDITSHME,  KREATIVE. 
 


Por le të fokusohemi tek ty tani.
Ti po lexon këtë faqe sepse në një mënyrë apo një tjetër,
do që biznesi yt të shkojë më lart apo të fitojë më shumë  

Nqs po kërkon :

Sot ti mund të rezervosh një këshillim strategjik të personalizuar, Falas

Anashkalo hamendesimet, testet dhe eksperimentet e pafundme duke u përpjekur të zgjidhësh çdo gjë vetë.

Ne mund të të ndihmojmë në këtë proces.

Në 10 vitet e fundit kemi bërë qindra fushata dhe kemi shpenzuar mbi 10 mln € në TV, Radio,  Produksion, Evente, Dixhital e Social Media dhe në këtë proces kemi kuptuar çfarë funksionon e çfarë nuk duhet përsëritur më.

Nqs tani po mendon të shpenzosh 15K€ apo më shumë për të reklamuar biznesin tënd,
mos e bëj pa marrë këtë këshillim strategjik pa pagesë.

Ja një përshkrim i shkurtër për çfarë do të flasim gjatë takimit tonë:
REZERVO NJE SESION
STRATEGJIE
PS: Fakti që po lexon edhe këtë rresht do të thotë që e kemi vëmëndjen tënde. Bashkërisht mund të marrim dhe vëmëndjen e klientëve të konkurentit tënd.